کارخانه نمک دریاچه ارومیه شفا نمک آردی


سفارش نمک آردی یکدست

نمک های صنعتی از لحاظ خلوص، رنگ و دانه بندی تفکیک شده و خرید بهترین نوع آن با بسته بندی سفارشی صورت می پذیرد.

تقریبا ۶۰ درصد از تولید جهانی نمک برای کاربردهای صنعتی، به ویژه برای تولید کربنات سدیم و کلر موردمصرف در صنایع شیمیایی در نظر گرفته شده است. مصرف خوراکی نمک تنها ۲۵٪ است.

تقاضای نمک صنعتی در جهان با آغاز انقلاب صنعتی افزایش یافت. تقریبا هیچ صنعت و یا کارخانه ای را نمی توان یافت که از نمک به طور مستقیم و غیر مستقیم استفاده ننماید.

در زمان قدیم نیز نمک به عنوان عایق بندی یخچال مورد استفاده قرار می گرفت. گاهی اوقات به عنوان پاک کننده برای حذف لکه های خاص از لباس استفاده می شد، برای تمیز کردن ظروف مسی، گرم نگه داشتن زغال سنگ، حذف بو از ظروف و غیره از جمله کاربردهای سنتی نمک می باشد.

 

با سفارش عمده انواع نمک صنعتی (نخودی، شیلاتی، شکری، صدفی، پودری، آردی) با خلوص بالا و سفید و یکدست از ما می توانید از تخفیف های عالی جهت خرید برخوردار شوید.
اگر برای خرید نمک صنعتی با ما ارتباط برقرار کنید، می توانید آن چه که نیاز دارید را با قیمت عالی و در کمترین زمان و با بسته بندی دلخواه تهیه نمایید.
شرکت ما دو نوع نمک با دانه بندی بسیار ریز تولید می کند که با نام های پودری و آردی در بازار شناخته می شود. نوع پودری آن به صورت صنعتی می باشد که برای مصارف خوراکی نیز از آن بهره می برند. نوع آردی که بسیار نرم و شبیه آرد می باشد، به روش تبلور مجدد تولید می شود و بهترین گزینه جهت استفاده در صنایع چیپس، پفک، اسنک و خشکبار می باشد. این نمک با بهترین کیفیت تولید و دارای خلوص ۹۹٫۵ درصد، که بالاتر از استاندارد خوراکی ایران می باشد بسته بندی می شود. ما به عنوان تنها تهیه کننده این نمک در ایران توانسته ایم نیاز قسمتی از صنایع غدایی را برطرف کنیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *