خرید انواع نمک دریایی اسپوتا


آیا می دانید که نمک دریایی اسپوتا چیست و از کجا تهیه می شود؟ برای خرید انواع نمک دریایی اسپوتا، می توان سایت ها و فروشگاه های اینترنتی را گزینش کرد؟ انواع نمک اسپوتا موجود در بازار را معرفی کنید.
نمک یکی از مواد موجود در طبیعت می باشد که علاوه بر چاشنی بودن و طعم دهنده غذا، ماده ای است که می توان درمان بسیاری از بیماری ها را به کمک آن انجام داد.
سال های زیادی است که در بازار فروش ایران و کشور های مختلف، علاوه بر نمک معدنی، نمک دریای یهم یافت می شود که از تبخیر آب های دریا به دست آمده است. نمک دریا می تواند از آب های دریا، دریاچه ها مکان هایی از این قبیل تهیه شود. چون آب های دریا، بسیاری از مواد آلی را دارا می باشند، مسلما نمک به دست آمده از آن ها هم کم خاصیت نخواهد بود.
در این جا، قرار است پیرامون نوعی نمک دریایی که در ایران تولید می شود و با عصاره های مختلفی به بازار عرضه شده و مناسب برای استفاده های غیر خوراکی است، صحبت خواهد شد.

نمک دریایی اسپوتا چیست؟

در ایران، دریاچه ارومیه، محل مناسبی برای تولید نمک دریایی می باشد. نمک های ساحل دریاچه ارومیه، نوعی نمک دریایی هستند که کمیاب بوده و علاوه بر خواص درمانی بسیاری که دارند، استفاده های مختلفی در صنعت تولید محصولات زیبایی خواهد داشت.
این نوع از نمک در بازار ایران، به عنوان نمک دریایی اسپوتا شناخته می شود.
بسیاری از خانم ها و آقایانی که به زیبایی پوست خود اهمیت داده و به دنبال کسب آرامش بعد از یک روز پرمشغله و پر استرس می باشند، بهتر است در وان آب گرم، نمک اسپوتا را حل کرده و برای مدتی در آن دراز بکشند. همچنین قرار دادن پاها در محصوص آب و نمک دریایی اسپوتا به مدت شبی 10 دقیقه، کمک می کند تا انرژی های منفی، خستگی و مواردی از این دسته از بدن افراد دور شود.
در رابطه با نمک اسپوتا که نوعی نمک دریا به شمار می رود، باید گفت که این نمک استفاده خوراکی نداشته و نمی توان از آن به عنوان طعم دهنده و چاشنی در پخت و پز استفاده کرد.

نمک دریایی اسپوتا

خرید انواع نمک اسپوتا

نمک اسپوتا در ایران، انواع مختلفی دارد. این نوع نمک با توجه به خواص بسیاری که دارد، اگر به همراه عصاره گیاهان دارویی هم مصرف شود، می تواند خاصیت دو چندانی داشته باشد.
به همین دلیل، کارخانه تولیدی از عصاره گیاهان دارویی مختلفی در تهیه نمک اسپوتا استفاده کرده و انواع آن عبارتند از:

  1. نمک اسپوتا با عصاره کاج: کاهش دهنده درد های عصبی و جوان کننده پوست
  2. نمک اسپوتا با عصاره نعناع: جوانسازی پوست، آرامش بخش و کاهنده درد های ماهیچه ای و عضلانی
  3. نمک اسپوتا با عصاره اسطوخودوس: از بین برنده میکروب و کاهش دهنده استرس
  4. نمک اسپوتا با عصاره لیمو و اکالیپتوس: درمان کننده مشکلات تنفسی و آرامش بخش

نمک دریایی اسپوتا، با توجه به اینکه تنها در ایران و 3 الی 4 کشور دنیا تولید می شود، نوعی نمک کمیاب محسوب شده و نمونه های تقلبی آن هم در بازار فروش زیاد است. به همین دلیل، در هنگام خرید نمک دریایی اسپوتا، بهتر است به کیفیت، اصل بودن نمک و قیمت آن در بازار فروش دقت داشته باشید.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:مدیر فروش: مهندس بهزاد بیوتی
راه های ارتباطی:شماره موبایل: 09120437535شماره موبایل: 09364130149آدرس کانال: businesssalt@

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *