خرید انواع نمک خوراکی با قیمت ارزان


آیا می دانید که نمک خوراکی باید چه ویژگی هایی به همراه داشته باشد؟ آیا امکان خرید نمک خوراکی در انواع مختلف با قیمت ارزان وجود دارد یا نه؟ نمک ارزان قطعا بی کیفیت خواهد بود؟
نمک تنها یک چاشنی و طعم دهنده ساده برای پخت انواع غذا ها نمی باشد. نمک دارای مواد معدنی بسیاری بوده که هر یک می تواند به گونه ای برای بدن مصرف کننده مفید واقع شود.
می دانید که نمک گونه های مختلفی را دارا می باشد که برخی از آن ها با داشتن شرایط به خصوصی، می تواند به مصرف خوراکی در آیند.
در ابتدا که نمک از معادن استخراج شده و یا از تبخیر آب های دریا به دست می آید، می بایستی به روش های مختلفی از قبیل تبلور مجدد نمک، تصفیه شده و برای مصارف خوراکی آماده شود. ناگفته نماند کهسنگ نمک استخراجی از برخی معادن، آنقدر درصد خلوص بالایی دارند که دیگر نیازی به تصفیه آن ها نیست و افراد مجاز هستند تا از آن به عنوان نمک خوراکی استفاده نمایند.

ویژگی های نمک خوراکی چیست؟

یکی از اصلی ترین ویژگی های نمک طعام، داشتن درصد خلوص مناسب است. نمکی قابل خوردن می باشد که درصد خلوص آن بین 96 تا 98 درصد متغیر باشد. نمک هایی با درصد خلوص کمتر از 95%، بیشتر در زمینه های مختلف صنعتی به کار گرفته می شوند و استفاده خوراکی آن ها مجاز نخواهد بود.
داشتن بلور های شفاف و یک اندازه، طعم شوری مناسب و مسائلی این چنینی، می تواند از ویژگی های نمک خوراکی به شمار رود.
نمک خوراکی، بایستی دارای میزان قابل توجهی از مواد معدنی مفید مانند کلسیم، پتاسیم، منیزیم و … باشد. به دلیل اینکه ید موجود در بدن انسان ها کم می باشد و منبع خوراکی برای تامین ید بدن وجود ندارد، کارخانه های تولیدی به نمک خوراکی و طعام، یدات پتاسیم افزوده و آن را یددار می کنند.
برخی از متخصصان تغذیه بر این معتقدند که نمک خوراکی باید از جمله نمک تصفیه شده و یددار باشد و برخی دیگر توصیه می کنند تا افراد نمک دریایی را استفاده کنند تا از املاح مفید موجود در آن بهره مند شوند.

نمک خوراکی

رابطه قیمت و کیفیت نمک خوراکی

با توجه به اینکه نمک خوراکی به وفور در بازار یافت می شود و تهیه و تولید آن چندان دشوار نیست، قیمت فروش مناسبی هم برای آن در بازار در نظر گرفته شده است.
اما مسئله ای که می تواند سبب نوساناتی در قیمت نمک خوراکی شود، کیفیت، میزان صادرات و واردات، مقدار سرانه مصرف سالانه و … خواهد بود.
هر چند که کیفیت نمک خوراکی، حرف اول را در تعیین قیمت این محصول می زند. اما سایت های خرید و فروش اینترنتی هستند که نمک طعام و خوراکی را هرچند هم با کیفیت، اما با قیمت کمی و ارزان به فروش می رسانند. این سایت ها امکان این را به خریداران عمده نمک می دهند تا با خرید کلی و عمده نمک، بتوانند هزینه های کمتری را برای تهیه نمک خوراکی پرداخت نمایند. در اینجا، خرید نمک ارزان، نشان از بی کیفیتی این محصول نبوده و تنها خرید عمده آن سبب شده تا قیمت هر کیلو از نمک با هزینه کمتری محاسبه گردد.
با مراجعه مستقیم به کارخانه های تولید نمک خوراکی، می توانید نمک را با قیمتی خیلی کمتر و ارزان تر از بازار فروش خریداری کنید.
سایت هایی از قبیل بازار نمک و شکر ایران، این امکان را به خریداران می دهد تا با عاملان فروش و یا تامین کننده ها به راحتی ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را هر اندازه که نیاز دارند به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس بهزاد بیوتی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120437535
شماره موبایل: 09364130149
آدرس کانال: businesssalt@

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *