کارخانه تولیدی نمک تصفیه شده تابان


آیا تا به حال، نام کارخانه نمک تابان را شنیده اید؟ آیا می دانید که نمک تصفیه شده یددار در این کارخانه تولیدی، در چه وزن هایی بسته بندی شده و به بازار عرضه می گردد؟
نمک تصفیه شده، یکی از مناسب ترین نمک های خوراکی است که امروزه در بازار فروش یافت می شود. برخی از نمک های تصفیه شده در کارخانه های تولیدی یددار شده و برخی دیگر بدون ید به بازار عرضه می گردد. با توجه به اینکه کمبود ید در بدن اغلب انسان ها وجود دارد و منابع خوراکی دیگری برای تامین ید بدن وجود ندارد، توصیه متخصصان تغذیه این است که حتما از نمک تصفیه شده یددار در برنامه غذایی خود استفاده کنند.
به این دلیل مصرف نمک تصفیه شده یددار بسیار توصیه می شود، چون کمبود ید در بدن انسان سبب بیماری هایی از قبیل گواتر شده و در مادران باردار، پیامد هایی خطرناک تر از این به همراه خواهد داشت و ممکن است بیماری های سختی سلامت کودکشان را تهدید نماید.

تولید نمک تصفیه شده چگونه است؟

در زمان های گذشته، هنگامی که سنگ نمک از معادن استخراج می شد، به کارخانه های تولیدی منتقل شده و طی مراحلی، آسیاب شده و آن را سرند می کردند و در نهایت در بسته بندی هایی به بازار عرضه می نمودند.
با توجه به اینکه نمک دارای ناخالصی های زیادی است و در روش سنتی هیچگاه ناخالصی های آن جدا نمی شد، نمک مورد نظر چندان برای مصارف خوراکی مناسب نبود.
امروزه مراحل تولید نمک تصفیه شده و یددار کردن آن به شرح زیر است:

  1. خرد کردن و آسیاب کردن سنگ نمک استخراجی از معادن
  2. خارج کردن ناخالصی ها با اضافه کردن مواد شیمیایی به سنگ نمک آسیاب شده
  3. رد کردن محلولی از آب و نمک از صافی های شنی مخصوص
  4. شستن بلور های نمک به دست آمده و افزودن یدات پتاسیم به آن
  5. خشک کردن کریستال های نمک به دست آمده
  6. آماده سازی و بسته بندی نمک و عرضه آن به بازار فروش
کارخانه نمک تابان

کارخانه نمک تابان

یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولیدی نمک در ایران که نمک تصفیه شده یددار و بدون ید را برای مصارف گوناگون به بازار عرضه می کند و در ده نمک مشغول به کار می باشد، کارخانه نمک تابان است.
کارخانه نمک تابان، با در نظر گرفتن تمامی شرایط استاندارد و استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته، بهترین نمک طعام را به بازار عرضه می نماید.
لازم به ذکر است که نوع بسته بندی نمک تصفیه شده تولیدی توسط کارخانه تابان، در اندازه و طرح های مختلفی است و افراد با توجه به نیاز خود می توانند نمک مورد نظر خود را خریداری کنند.
برخی از محصولات تولیدی کارخانه نمک تابان عبارت است از:

  • نمک تصفیه شده قوطی
  • نمک تصفیه شده پاکتی در وزن 600 گرم
  • نمک تصفیه شده پاکتی در وزن 1 کیلوگرم
  • نمک تصفیه شده پاکتی در وزن 2 کیلوگرم
  • نمک تصفیه شده پاکتی در وزن 25 کیلوگرم

ناگفته نماند که شرکت نمک تابان، از تجربیات متخصصان تغذیه خوب و معتبری استفاده کرده تا بتواند محصولی به بازار عرضه کند که نه تنها دارای کیفیت بالایی باشد، بلکه کمک کند تا افراد با مصرف نمک تصفیه شده یددار تولیدی این شرکت، درصد بیماری گواتر در کشور پایین آید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس بهزاد بیوتی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120437535
شماره موبایل: 09364130149
آدرس کانال: businesssalt@

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *