فروش نمک شیلاتی صنعتی با قیمت مناسب

نمک شیلاتی صنعتی

نمک شیلاتی صنعتی


نمک شیلاتی صنعتی چیست؟

نمک شیلاتی صنعتی اولین نوع از نمکهای صنعتی دانه بندی شده است. که در کارخانه نمک صنعتی تولید می شود. دلیل نامگذاری کاربرد این نمک در شیلات و گندزدایی است.

نمک شیلاتی

 

سنگ نمک از معادن استخراج می شود و توسط دستگاه های سنگ کوبی در کارخانه کوبیده می شود و به سایزهای مختلف تقسیم می‌شوند. از طریق بالابر به سرند منتقل می‌شوند و سرندها سایزها را تفکیک می کنند و به مخزن منتقل می کنند. این سایز نمک صنعتی در کارخانه از طبقه اول یا دوم سرند تفکیک می شود.

نمک شیلاتی صنعتی معمولاً از 8 مش یا 2.8 میلی متر درشت تر است. گاها تا 3 مش یا حتی 7 میلی متر میرسد. این نوع نمک بزرگترین اندازه را در میان نمک های صنعتی دانه بندی دارد.

البته این نوع نمک میتواند از اندازه یک دستی یعنی از 8مش تا6مش تهیه و به مشتری عرضه شود. این نوع نمک به دلیل گرانول درشتی که دارد مقاوم در برابر رطوبت است کلوخه نمی‌شود.

نام های رایج این نوع نمک صنعتی در بازار:

  1. نمک شیلاتی
  2. نمک شولاتی
  3. نمک پنیری
  4. نمک زبر
  5. نمک گرانول درشت
  6. نمک سرسرندی
  7. نمک ظرف شوئی

کاربرد نمک شیلاتی صنعتی در صنعت

  1. صنعت شیلات
  2. تصفیه آب
  3. گندزدایی
  4. اسیدسازی
  5. نگهداری تجهیزات
  6. دباغی
  7. احیای زیتون

انواع نمک

  1. درهم : دانه های این نوع نمک ها اصلا سایز و اندازه یکسانی ندارند و متفاوت هستند. و در مواردی به کار می رود که اندازه دانه های نمک اهمیتی ندارد.
  2. هم اندازه: این نوع نمک ها توسط دستگاه والس به دانه هایی با اندازه یکسان و یک دست تقسیم می شوند. در صنایعی به کار می رود که دانه های نمک باید یک دست باشند. و اندازه دانه ها اهمیت دارد.

قیمت خرید نمک شیلاتی 

برای دریافت و خرید نمک شیلاتی صنعتی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود تماس حاص فرمایید. و اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

همچنین برای مشاهده دیگر محصولات می توانید به مطلب بزرگترین مرکز فروش نمک پودری صنعتی در همین سایت مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *