فروش عمده نمک غنی شده صادراتی


آیا در ایران تولید و عرضه نمک غنی شده خوراکی صورت می گیرد؟ آیا می توان از مراکز فروش، نمک غنی شده در انواع مختلف را که از نوع صادراتی می باشد، به صورت عمده و کلی خریداری نمود؟
می دانید که نمک از انواع مختلفی تشکیل شده است که هرکدام به نحوی غنی سازی شده اند. نمک که از گذشته تا کنون به عنوان عنصر حیاتی و مهم در زندگی افراد به شمار می رود، کمک می کند تا هضم غذا سریعتر انجام شده و همچنین از بروز بیماری های ناشی از رشد و تکثیر عفونت های مختلف درون بدن انسان جلوگیری می نماید. به همین دلیل است که در زمان های دور، نمک را به عنوان یک ماده دارویی می شناختند.
با بررسی بخشی از مردم جامعه، متخصصات دریافتند که تعدادی از مردم، دچار کمبود عناصری همچون آهن، روی و کلسیم در بدنشان هستند. این عناصر که نقش بسیاری برای بدن داشته و نبود آن ها سلامت انسان را به خطر می اندازد، به نحوی باید وارد برنامه غذایی افراد می شد. بدین ترتیب بود که نمک غنی شدهتهیه و به بازار عرضه شدند.

انواع نمک غنی شده

نمک غنی شده موجود در بازار امروز، به شرح زیر می باشد:

  • نمک غنی شده با آهن
  • نمک غنی شده با کلسیم
  • نمک غنی شده با روی

نمک غنی شده با آهن، به مصرف کننده کمک می کند تا بدون استفاده از قرص آهن، میزان کمبود آهن بدن خود را تامین کند. نمک غنی شده با کلسیم، موادی از قبیل کلسیم و پتاسیم را شامل شده و به افراد کمک می کند تا درگیر بیماری هایی از قبیل پوکی استخوان نشوند. در نهایت، نمک غنی شده با روی، کمک می کند تا فرد سیستم دفاعی بدن خود را به کمک این نوع از نمک قوی کرده و از بروز بیماری هایی همچون کم کاری و پرکاری تیروئید جلوگیری نماید.

نمک غنی شده

ایران که دارای تعداد زیادی از معادن نمک می باشد و بخشی از نمک تولیدی خود را از دریا به دست می آورد،‌ در زمره 20 کشور تولید کننده نمک در جهان به شمار می رود. نمک های تولیدی ایران از کیفیت بالایی برخوردار بوده و میزان تناژ تولیدی آن در حدی است که نه تنها پاسخگوی نیاز داخلی بازار ایران می باشد، بلکه برای صادرات هم در نظر گرفته می شود.
کارخانه هایی که عمده نمک بازار را تامین می کنند، در بسته بندی های استاندارد، نمک غنی شده و یا معمولی را برای صادرات در نظر می گیرند و حتی بخشی از نمک صادراتی را در بازار داخلی هم توزیع می نمایند. این امر سبب می شود تا ایرانی ها هم بتوانند با پرداخت هزینه ای کمی بیشتر از قیمت نمک های معمولی، سلامت را به زندگی خود را وارد کرده و از نمک صادراتی غنی شده در سفره های خود استفاده نمایند.
با مراجعه به مراکز فروش، حتی می توانید به صورت عمده و کلی، نمک غنی شده در انواع مختلف را خریداری نمایید. البته ناگفته نماند که خرید و فروش اینترنتی سنگ نمک و مشتقات به دست آمده از آن که شامل نمک یددار، نمک غنی شده و … می باشد هم مقدور شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس بهزاد بیوتی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120437535
شماره موبایل: 09364130149
آدرس کانال: businesssalt@

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *