تولید و فروش نمک مرغوب دریا


نمک دریایی چیست؟

نمک دریا که به نام های نمک خلیج یا نمک خورشیدی هم شناخته می شود، به نمک به جا مانده از تبخیر آب دریا یا اقیانوس گفته می‌شود که گران تر از نمک معمولی بوده وبه دلیل مقادیر بالای مواد معدنی موجود در آن رنگ تیره تری دارد.

 

خواص نمک دریایی برای پوست و مو

توجه : پیش از گذاشتن هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل ۲۰ دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.

۱٫ آکنه و جوش صورت

نمک های دریایی حاوی مقادیر بالای گوگرد و منیزیم هستند که با پاک سازی پوست صورت به درمان آکنه و جوش صورت و همچنین درمان جای جوش کمک می کنند.

 

۲٫ لایه برداری پوست صورت

نمک دریایی به عنوان یک لایه بردار طبیعی پوست شناخته می شود که پوست مرده را از بین برده و با بهبود گردش خون در پوست به پاک سازی و لایه برداری آن کمک می کند.

 

۳٫ سیاهی دور چشم

محلول نمک دریایی با افزایش گردش خون در اطراف چشم، به درمان پف و سیاهی دور چشم کمک می کند.

۴٫ درمان ریزش مو

ماساژ پوست سر با محلول نمک دریایی با افزایش گردش خون در پوست سر باعث تقویت فولیکول های مو شده و به درمان ریزش مو مفید کمک می کند.

 

انواع نمک دریایی

نمک دریایی هیمالیا : خالص ترین نوع نمک دریایی، نمک هیمالیاست که برای درمان فشار خون بالا، سلامت ریه ها و حفظ تعادل PH بدن مفید می باشد.

نمک دریایی سلتیک : نمک دریایی سلتیک که به رنگ خاکستری مایل به صورتی یافت می شود و برای بهبود عملکرد مغز، تعادل الکترولیتی بدن و کاهش فشار خون بالا مفید است.

نمک دریایی فلیور دی سل : این نوع نمک دریایی به دلیل شکل گل مانند بلور های آن، به این اسم خوانده می شود که یک ملین ملایم بوده و بیشتر در آشپزی استفاده می شود.

نمک دریایی هاوایی : نمک دریایی هاوایی با اضافه کردن رس حاصل از رسوب آتشفشانی به نمک دریا درست می شود که به رنگ قرمز بوده و گران قیمت تر از انواع دیگر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *