بازار فروش نمک شیلاتی سال 1401


نمک صنعتی صادرتی شیلاتی خالص

اولین نوع نمک صنعتی دانه بندی، نمک شیلاتی است.

نمک موجود در مجموعه کارخانجات نمک سمنان به دو صورت زیر استخراج می شود:

1- نمک های استخراج شده از معدن نمک گرمسار : در این روش، سنگ نمک از معادن نمک گرمسار استخراج شده و سپس به وسیله دستگاه های سنگ شکن، نمک صنعتی دانه بندی شده تولید می شود.سنگ نمک از معادن استخراج می شود و توسط دستگاه های سنگ کوبی در کارخانه کوبیده می شود و به سایزهای مختلف تقسیم می‌شوند. از طریق بالابر به سرند منتقل می‌شوند و سرندها سایزها را تفکیک می کنند و به مخزن منتقل می کنند. این سایز نمک صنعتی در کارخانه از طبقه اول یا دوم سرند تفکیک می شود.

2- نمک استخراج شده از دریا (نمک دریایی) : در این روش، نمک از دریا برداشته می شود و سپس آن را خشک می کنند.

تفاوت نمکی که از دریا استخراج می کنند با نمکی که ازمعادن دست می آورند، در میزان خلوص آن ها است. نمک معدن، خلوص بالاتری به نسبت نمک دریا دارد. زیرا در نمک دریا افزودنی های بسیاری وجود دارد.

نمک شیلاتی صنعتی معمولاً از 8 مش یا 2.8 میلی متر درشت تر است. گاها تا 3 مش یا حتی 7 میلی متر میرسد. این نوع نمک بزرگترین اندازه را در میان نمک های صنعتی دانه بندی دارد.

البته این نوع نمک میتواند از اندازه یک دستی یعنی از 8 مش تا 6 مش تهیه و به مشتری عرضه شود. این نوع نمک به دلیل گرانول درشتی که دارد مقاوم در برابر رطوبت است کلوخه نمی‌شود.

نمک شیلاتی موجود در نمک بیوتی سالت از معادن نمک گرمسار استخراج می شود که مهمترین مصرف آن در صنعت شیلات و گندزدایی است.

انواع نمک شیلاتی:

  1.  درهم: دانه‌های این نوع نمک اصلا اندازه‌‌های یکسان و یا اصطلاحا همسانی ندارند. بلکه در اندازه‌های متفاوت یافت می شوند. بنابراین در جاهایی مورد استفاده می‌گیرد که اندازه‌های دانه‌های نمک اصلا اهمیت نداشته باشد.
  2.  هم‌اندازه: این نمک ها توسط دستگاه‌های والس به دانه‌های هم‌اندازه تقسیم می‌شوند و در صنایعی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز است دانه‌های نمک، همگی به یک اندازه باشند.

 

کاربردها

  • صنعت شیلات
  • گندزدایی
  • در پنیرسازی
  • تصفیه آب
  • نگهداری تجهیزات
  • احیای رزین
  • تهیه زیتون
  • دیگ بخار و بویلر

قیمت نمک های مجموعه بیوتی سالت

انواع نمک های ذکر شده روزانه در مجموعه کارخانجات نمک سمنان بسته به سفارش درخواستی مشتریان محترم، تولید و آماده عرضه می باشند. برای دریافت قیمت نمک صنعتی شیلاتی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *