کارخانه تولید نمک رژیمی کم سدیم


مصرف نمک رژیمی کم سدیم به افراد دارای فشار خون بالا پیشنهاد می شود.

مصرف نمک یکی از دلایل اصلی افزایش ابتلا به فشار خون است و به افراد دارای پرفشاری خون کاهش یا قطع مصرف نمک پیشنهاد میشود اما برای افرادی که سالهای سال از نمک فراوان و غذاهای شور استفاده کرده اند، قطع مصرف نمک بسیار مشکل است.

بی مزه بودن غذا یکی از شکایتهای عمده این افراد است و خوشبختانه چند سالیست که نمکهای کم سدیم روانه بازار شده و تا حد زیادی از مشکل این افراد کاسته است

در نمکهای رژیمی سدیم که عامل اصلی افزایش فشار خون است کاهش پیدا کرده و به جای آن از پتاسیم که موجب تعدیل فشار خون میشود استفاده میگردد

مصرف این نمک معمولاً به افرادی که نارسایی قلبی و فشارخون بالا دارند، توصیه می‌شود اما مصرف آن در سایرین نه تنها بی‌مورد است؛ بلکه گاهی عواقبی نیز در پی دارد، زیرا به طور معمول بدن ما تا حدی به سدیم و پتاسیم نیازمند است. پتاسیم از طریق میوه‌ها و سبزیجات جذب بدن می‌شود اما سدیم را باید از طریق نمک دریافت کنیم.

در صورتی که افراد سالم بدون هیچ مشکل خاصی بخواهند نمک پتاسیم (بدون سدیم) را جایگزین نمک معمولی کنند، در دریافت این ماده معدنی (سدیم) مشکل پیدا خواهند کرد و کمبود آن در بدن می‌تواند عوارضی در پی داشته باشد.

علیرغم مفید بودن این محصول برای بیماران دارای پرفشاری خون، مصرف آن به بیماران قلبی عروقی، کلیوی و دیابتی توصیه نمیشود و اینگونه افراد پیش از مصرف نمک کم سدیم رژیمی حتما باید با پزشک معالج خود مشورت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس بهزاد بیوتی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120437535
شماره موبایل: 09364130149
آدرس کانال: businesssalt@

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *