پخش عمده نمک تصفیه شده یددار


آیا می دانید به چه دلیل، مصرف نمک تصفیه شده یددار برای افراد توصیه می شود؟ به نظر شما، با خرید عمده نمک تصفیه شده از مراکز پخش نمک یددار، می توان از تخفیف های خوبی بهره مند شد؟
در زمان های دور، از سنگ نمک برای مصارف خوراکی استفاده می شد. سنگ نمک هم می توانست از معادن زیر زمینی به دست آید و هم از طریق تبخیر آب دریا. در هر دو حالت، نمک به دست آمده دارای ناخالصی های بسیاری بوده که به بدن مصرف کننده آسیب های جدی می رساند. نمک معدنی دارای املاح غیر مفید برای بدن و نمک دریا دارای مواد کشنده و شیمیایی. به همین منظور، تصمیم به تصفیه کردن نمک های استخراجی از معادن و دریا گرفته شد تا ناخالصی ها ازشان جدا شده و مناسب برای استفاده خوراکی باشند.

چگونگی تولید نمک تصفیه شده

هنگامی که نمک از معادن استخراج شده و یا از دریا به دست آید، آن را به صورت کلوخه هایی به کارخانه های مخصوص انتقال داده و در کارخانه ها طی عملیاتی از قبیل حل کردن نمک در آب داغ و گذراندن بخار این مایع از لوله های آب سرد، بلور نمک خالص تولید می شود.
برای اینکه در خصوص تفاوت های بین نمک صنعتی و نمک خوراکی تصفیه شده اطلاعاتی در دست داشته باشید، باید گفت که نمک صنعتی که ماده اولیه تولید نمک خوراکی می باشد، دارای کمتر از 95 درصد خلوص می باشد. در حالیکه نمک تصفیه شده، درصد خلوصی به اندازه 99 درصد خواهد داشت.
با توجه به اینکه انسان ها برای ادامه زندگی خود و درگیر نشدن با بیماری های زیادی از قبیل گواتر، نیاز به ید دارند، در مراحل نهایی تولید نمک تصفیه شده که آن را به بخش سانتریفیوز انتقال داده تا کاملا خشک شوند، باید نمک تولید شده را وارد دستگاه ید زن نمایند تا ید لازم به نمک اضافه گردد.
این بود خلاصه ای از آنچه در کارخانه تولید نمک تصفیه شده یددار اتفاق می افتد.

نمک تصفیه شده یددار

خواص نمک تصفیه شده یددار

به دلیل اینکه نمک های اولیه و یا صنعتی دارای میزان زیادی املاح و عناصر غیر خوراکی می باشند، استفاده از آن ها در برنامه غذایی سبب می شود تا افراد به بیماری های زیادی دچار شده و از نظر دستگاه گوارشی دچار مشکل گردند.
اما در مقابل، نمک تصفیه شده یددار، نه تنها از هر گونه آلودگی، عناصر غیر خوراکی و املاح پاک شده است، بلکه می تواند از بروز بسیاری از بیماری هایی که به دلیل کمبود ید در بدن می باشد، جلوگیری نماید و یا به بهبود آن کمک کند.
البته این مسئله بدین معنا نیست که اگر مصرف کننده درگیر بیماری هایی همچون گواتر است، مصرف نمکخود را در روز بالا ببرد. زیرا در حالت عادی، هر فرد می تواند در روز، چیزی در حدود 5 گرم نمک مصرف نماید که این مقدار در ایران به طور میانگین، 15 گرم در روز برای هر فرد است و این مسئله به شدن تگران کننده می باشد.
اگر شما خریدار و یا عرضه کننده نمک و محصولات خوراکی هستید، می توانید با خرید کلی از مراکز پخش عمده نمک، نمک تصفیه شده و یددار مورد نظر خود را به هر میزان که نیاز دارید خریداری کنید. زیرا خرید عمده نه تنها به کمتر شدن هزینه های حمل و نقل و … کمک می کند، بلکه سبب می شود تا خریدار به ازای هر کیلو از خرید نمک خود، بتواند تخفیف خوبی را از تولید کننده دریافت نماید.
نه تنها نمایندگی فروش شرکت های تولیدی نمک در ایران و جهان می توانند گزینه مناسبی برای خرید عمده نمک باشند، بلکه سایت های اینترنتی که امکان خرید آنلاین نمک را به افراد می دهند، پیشنهاد بهتری به نظر می رسند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس بهزاد بیوتی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120437535
شماره موبایل: 09364130149
آدرس کانال: businesssalt@

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *