نمک صنعتی شکری چیست

نمک شکری

نمک شکری


نمک شکری صنعتی

نمک شکری از پرطرفدارترین نمک های صنعتی به شمار می رود. بعد از نمک صنعتی شیلاتی از درشت ترین نمک های صنعتی محسوب می شود. به دلیل شباهت آن از لحاظ دانه بندی به شکر, نام نمک شکری به آن داده شده است. این نوع نمک از جهت درشتی دانه مابین نمک صدفی و نمک شیلاتی قرار دارد. در صنعت به نام نمک مش 110 نیز شناخته شده است.

نمک شکری

 

 

نام های رایج این نوع نمک:

  1. نمک حفاری
  2. نمک مش 110
  3. نمک نفت
  4. نمک آنتی کیک
  5. نمک درشت نانوایی

روند تولید نمک شکری صنعتی به چه صورت میباشد؟

سنگ نمک های استخراج شده از معدن برای کارخانه ارسال شده، سپس بهترین سنگ ها انتخاب میشوند و وارد دستگاه سنگ شکن میشوند و در این مرحله نمک به سایز های مختلف تقسیم می شوند، از طریق بالابر به سرندها منتقل میشوند، سرند ها سایز ها را تفکیک میکنند و به مخزن منتقل میکنند اما سایز هایی که قابل تفکیک نیستند به دستگاه والس منتقل شده و مجددا وارد سرند میشوند، نمک های تفکیک شده در مخزن ها به مرحله بعدی که بسته بندی آنها در اوزان 20 کیلوگرم الی 2 تنی صورت میگیرد و در زمان بسته بندی به صورت مداوم  توسط مسئولین کنترل کیفیت با دقت بررسی میشوند و در نهایت بعد از بارگیری و ارسال به مقصد انبار مشتری میرسد.

نمک شکری

 

کاربرد نمک مش 110 در صنعت

  1. نفت و حفاری
  2. صنایع پتروشیمی
  3. صنایع شیمیای
  4. خوراک دام
  5. صنایع غذایی
  6. صنایع نساجی
  7. برف روبی جاده ها

نمک شکری صنعتی برای حفاری

بیشترین فروش نمک حفاری در صنعت حفاری نفت و گاز است. فروش نمک صنعتی شکری جهت حفاری در تناژهای بسیار زیاد (۵۰ هزار تن ) به بالا معامله می‌شود.

برای استفاده در حفاری خلوص این نمک بسیار مهم است.

مجموعه کارخانجات نمک سمنان

تولید نمک شکری صنعتی با مصارف صنعتی و خوراکی، تأمین نیازها و سفارشات بازارداخلی و بازارها و درخواست های خارجی، بسته بندی متنوع (۲۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم ) در کیسه های یک لایه، دولایه و لمینیت، به انجام رساندن تعهدات با کیفیت تضمین شده در زمان وعده شده، صادرات بیش از ربع قرن به چهارقاره و … بخشی از تواناییها و امکانات مجموعه کارخانجات نمک سمنان است.

نمک شکری  تولید شده در مجموعه کارخانجات ما، بسیار محبوب و پر مخاطب در بین قشر زیادی از اصناف از جمله صنایع حفاری، دباغی، نساجی، شیمیایی و … و حتی صنایع غذایی است.

خرید مستقیم 

شما می توانیدمحصول نمک صنعتی شکری را با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده از این مجموعه از طریق راه های ارتباطی گفته شده به صورت خرده و عمده سفارش و خریداری کنید.

 

همچنین برای مشاهده دیگر محصولات می توانید به مطلب بزرگترین مرکز فروش نمک صدفی والس در همین سایت مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *