مرکز فروش انواع شمعدان سنگ نمک تزئینی

شمعدان سنگ نمک

شمعدان سنگ نمک


شمعدان سنگ نمک چیست ؟

اگر عاشق چراغ نمک خود هستید یا به دنبال راهی جدید برای استفاده از مزایای نمک درمانی بدون سرمایه گذاری در یک دکور سنگین دیگر هستید ، یک شمعدان سنگ نمک کوچکتر و ظریف تر می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.گرمای شمع به آزاد شدن نمک در اطراف کمک می‌کند تا یون‌های منفی را در هوا آزاد کند، بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی یکی از آن‌ها را به خانه خود اضافه کنید درحالی‌که هنوز مزایای یک شمعدان سنتی را حفظ می‌کنید.

شمعدان سنگ نمک

 

ازآنجاکه اندازه آن‌ها کوچک‌تر است و نور زرد نرم و آرامش بخشی را به شما ارائه می‌دهند، می‌توانید تقریباً در هرجایی که نیاز دارید یک شمعدان سنگ نمکی را انتخاب کنید و از اتاق‌خواب تا میز ناهارخوری آن‌ها را بگنجانید.شمعدان سنگ نمک روشی آسان و زیبا برای افزودن سنگ نمک به هر دکوراسیون، در یک بسته‌بندی ارزان‌قیمت است.این محصولات بی‌نظیر که در دامنه کوه‌های هیمالیا از یک بلور نمکی جامد و خالص تراشیده می‌شوند، همان هوای یونیزه و غنی‌شده از اکسیژن را که در همه محصولات سنگ نمک است را آزاد می‌کنند.

فواید درمانی کریستال نمک را احساس خوبی به شما می‌دهد زیرا ذهن شمارا متمرکز می‌کند، سیستم ایمنی بدن شمارا تقویت می‌کند و به شما کمک می‌کند تا برای یک خواب عمیق‌تر و آرام‌تر تنفس کنید.

مزایای استفاده از شمعدان سنگ نمک

 تمیز کردن هوا

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که بسیار آلوده است ، ارزش تنفس در هوای پاک را می دانید. هنگامی که در معرض هر دو قرار گرفته اید ، به راحتی می توانید تفاوت بین هوای آلوده و هوای پاک را تشخیص دهید. از این گذشته ، هوای پاک تنها دلیلی است که برای تعطیلات به سمت کوه ها ، رودخانه ها و سواحل حرکت می کنیم. آنها ذهن و روح ما را تازه می کنند.

اگر به شما بگویند که می توانید همان احساس را در خانه خود احساس کنید ، چطور؟ شمعدان سنگ نمک جادویی رطوبت هوا را جذب کرده و آن را در داخل خود به دام می اندازد. همراه با رطوبت ، همه آلاینده های هوا ، گرد و غبار و شوره نیز در داخل شمعدان گیر کرده اند. هنگامی که نگهدارنده شمع روشن می شود ، رطوبت تبخیر می شود و آلودگی ها در داخل لامپ محبوس می شوند. به این ترتیب هوا تمیز می شود.

تسکین استرس و خستگی

شمعدان سنگ نمک

کار در دفتر ، دور از نور خورشید در طول روز ممکن است باعث مشکلات خستگی شود. قرار دادن یک جا شمعدان سنگ نمک درست در کنار میز شما می تواند به رفع خستگی کمک کند. این آلودگی الکترومغناطیسی ایجاد شده توسط لوازم الکترونیکی اداری را کاهش می دهد و در نتیجه سطح تمرکز شما را بهبود می بخشد. ممکن است به کاهش استرس و خواب بهتر در شب کمک کند. همچنین ممکن است به شما کمک کند صبح تازه و شاد از خواب بیدار شوید.

متعادل کننده یونهای مثبت است

ما روزانه در معرض یونهای  مثبت قرار می گیریم. به لطف بسیاری از ابزارهای الکترونیکی نمی توان خود را از این یونهای مثبت مصون نگه داشت. هنگامی که شمعدانی سنگ نمک روشن می شود ، یون های منفی را آزاد می کند. این یونها با یونهای مثبت موجود در محیط متصل شده و اثر آنها را لغو می کنند.

شمعدان سنگ نمک

شانس بیماریهای تنفسی را کاهش می دهد

آلاینده های موجود در هوا اغلب باعث تحریک دستگاه تنفسی و آسیب رساندن به ذرات ریز مو مانند Cilia می شوند. Cilia به فیلتر کردن آلاینده ها و عملکرد مناسب دستگاه تنفسی کمک می کند. وقتی آلرژن ها و آلاینده های زیادی وارد مجرای تنفسی شوند ، مژک ها را ضعیف کرده و آن را بی فایده می کند.شمعدانی سنگ نمک  آلرژن ها و آلاینده ها را درون خود به دام می اندازند. این به درمان بسیاری از بیماریهای تنفسی کمک می کند. به همین دلیل است که مردم برای درمان بسیاری از بیماریها به غارهای نمکی می رفتند. نمک سنگ مربا دارای فوایدی است.

خواب را بهبود می بخشد

مردم غالباً از خواب ناکافی و سالم و بی قراری در طول شب شکایت دارند. استرس یکی از عوامل ایجاد این علائم است.شمعدان سنگ نمک درخشش آرامش بخشی را منتشر می کنند و عناصر ایجاد کننده استرس را کاهش می دهند. این نوید یک خواب خوب با یک ذهن آرام را می دهد.

شمعدان سنگ نمک

جا شمعی نمکی کجا قرار دهیم؟

این شمعدان سنگ نمک ها زیباترین تزیین هستند. می توانید آن را در هر نقطه از خانه خود ، میز ناهار خوری خود قرار دهید تا یک شام عاشقانه ایجاد کنید. برای تمرکز  بیشتر آن را در دفتر یا میز مطالعه خود قرار دهید. اگر در آنجا قرار بگیرید جذابیت اتاق پذیرایی شما را افزایش می دهد. این بهترین هدیه نیز هست ، می توانید آن را به عزیزان خود چه در مناسبت های خاص مانند روز تولد آنها هدیه دهید.

نکاتی که در مراقبت از شمعدان سنگ نمک باید توجه کرد

هرگز شمعدان سنگ نمک خود را زیر آب جاری نشویید. اگر جا شمعی شما کثیف شد ، آنها را با یک پارچه مرطوب با دقت پاک کنید.

اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز قابل اشتعال یا هر چیزی که ممکن است به راحتی آتش بگیرد در نزدیکی شمع قرار داده نشده است.

نمک هیمالیا رطوبت سنج است به این معنی که رطوبت را جذب می کند. هنگامی که رطوبت بیش از حد به دام می افتد ، ممکن است شمعدان سنگ نمک شروع به نشت کند. برای به حداقل رساندن آب نشت شمعدان سنگ نمک ، آن را تا آنجا که ممکن است روشن کنید.

همچنین سعی کنید شمعدان نمکی را در مجاورت مناطقی که ممکن است رطوبت زیادی داشته باشند قرار ندهید ، برای مثال آشپزخانه ، لباسشویی ، دستشویی و کنار استخر.

ممکن است شمعدان سنگ نمک خود را سفید کنید. هیچ موردی برای نگرانی نیست. فقط باقی مانده سفید را از سطح پاک کنید و جا شمعی خوب خواهد بود.

در صورت افتادن شمعدان نمکی خود ، آن را به مدت یک روز در منطقه با رطوبت بالا نگه دارید. گاهی خشکی باعث ریزش نمک می شود.

شمعدان سنگ نمک بهترین وسیله دکوراسیون منزل

شمعدان سنگ نمک بهترین وسیله دکوراسیون برای هر مکانی است. زیبایی آنها همه کاره است و به راحتی می تواند با هر نوع طراحی داخلی سازگار شود. اکثر مردم ترجیح می دهند در نور بخوابند. شمعدان سنگ نمک برای این منظور بهترین است زیرا نور آنها تاریک و آزاردهنده نیست. آنها به عنوان بهترین چراغ های شب خدمت می کنند. این به این دلیل است که آنها رنگ روشن را ایجاد می کنند و روشنایی آنها را می توان تنظیم کرد.

شمعدان سنگ نمک

قیمت  انواع شمعدان سنگ نمک

اولین و اصلی ترین مبحث که درباره جاشمعی مدرن سنگ نمک باید بدانید، قیمت آن است. اول اینکه بازار همواره در نوسان است. از این رو نمی توانیم قیمت ثابتی را برای شما ذکر کنیم. به همین علت بهترین راهکار این بوده اقدام به آشنایی با عوامل تاثیرگذار در قیمت جاشمعی سنگ نمک کنید. این شمعدان مدرن با توجه به ابعادی که دارد، قیمت متفاوتی نیز دارد. هر چقدر ابعاد بزرگ تر باشند، شما باید هزینه بیشتری را صرف خرید آن کنید.

همچنین این شمعدان ها ممکن است پایه دار باشند. جنس پایه ها با یک دیگر مختلف هستند و معمولا سنگی و چوبی می باشند. همین موضوع باعث خواهد تا در قیمت ها تفاوت هایی را مشاهده کنید. پس پیش از این اینکه نسبت به خرید اقدام کنید، این موارد را در نظر داشته باشید تا یک خرید موفقیت آمیز را برای خودتان رقم بزنید.

خرید اینترنتی

برای خرید شمعدان سنگ نمک به صورت اینترنتی و اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با راه های ارتباطی که در انتهای مطلب گفته شده است تماس بگیرید. و محصول مدنظر خود را به صورت تکی و عمده سفارش دهید.

 

همچنین برای مشاهده محصولات ارگانیک بیشتر از جمله آباژور های سنگ نمک  می توانید به مطلب مرکز فروش انواع آباژور سنگ نمک درمانی در همین سایت مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *