فروش اینترنتی صابون نمک هیمالیا

صابون نمک

صابون نمک


صابون نمک چیست؟

این یک صابون است که نمک دریا به آن اضافه شده است. دلیل اینکه مردم این کار را می کنند بخاطر خواصی است که نمک به صابون می افزاید. نمک دریا مملو از مواد معدنی است و همانطور که حمام نمک می تواند به تسکین درد و التهاب کمک کند ، به نظر می رسد که شستشو با نمک نمک ممکن است اثرات مثبت مشابهی داشته باشد.

صابون نمک

 

فواید صابون نمک برای پوست

مفید برای آکنه

منافذ بازتر می شوند ، به خصوص اگر از پوست چرب مراقبت نشود. خاک در منافذ بزرگ شده جمع می شود و باعث می شود با گذشت زمان جوش های سرسیاه ظاهر شوند. جوش های سرسیاه همچنین باعث ایجاد آکنه می شوند. صابون نمک توانایی درمان جوش های سر سیاه با پاکسازی و کوچک شدن منافذ. در عین حال ، با تغذیه پوست با مواد معدنی موجود در آن ظاهر سالم تری را ارائه می دهد.

بهبود اگزما

صابون نمک ، که سرشار از خواص ضد باکتریایی و مواد معدنی است ، برای جوش ، پوسته پوسته شدن و خارش ناشی از اگزما مفید است.

صابون نمک

 

خاصیت سم زدایی 

نمک ها به حذف ناخالصی ها از پوست کمک می کنند و باعث ایجاد یک سم زدایی فوق العاده در پوست می شوند که برای انجام آن نیازی به حمام نمک نیست.

 کاهش چربی پوست

هنگامی که از صابون نمک به طور منظم استفاده می شود ، درخشش بیش از حد و سبوم سورون به دلیل وجود چربی روی صورت از بین می رود. بنابراین ، پر شدن منافذ و تشکیل جوش سر سیاه کاهش می یابد. هنگامی که پوست چرب تحت کنترل قرار می گیرد ، سورن آکنه کاهش می یابد و حتی با گذشت زمان از بین می رود. صابون باید مرتباً برای جلوگیری از چرب شدن استفاده شود.

بهبود و درمان قارچ

قارچ ها بیماری ای هستند که پوست ، پاها و گاهی دست ها را درگیر می کنند. صابون نمک در فرآیند درمان بیماری های قارچی با از بین بردن میکروارگانیسم های مرتبط با قارچ ها مفید است.

 کاهش حساسیت و خارش

صابون نمک

 

خارش اغلب یک بیماری اجتناب ناپذیر با بیماری های پوستی یا آلرژی است و می تواند به دلایل زیادی رخ دهد.  این صابون برای تسکین خارش و کاهش علائم مربوط به آلرژی استفاده می شود. سطح pH پوست را با کشتن میکروب ها متعادل می کند و به داشتن پوستی سالم کمک می کند.

خرید اینترنتی

برای خرید صابون نمک هیمالیا به صورت اینترنتی و اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با راه های ارتباطی که در انتهای مطلب گفته شده است تماس بگیرید. و محصول مد نظرخود را به صورت تکی و عمده سفارش دهید.

 

همچنین شما میتوانید برای اطلاع از یکی دیگر از محصولات میتوانید به مطلب مرکز فروش انواع نمک حمام اصل در این سایت مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *