صادرات سنگ نمک آبی ایران

سنگ نمک آبی

نمک آبی ایران، یکی کمیاب‌ترین نمک‌ها در سطح جهان است و دلیل اصلی رنگ آبی آن وجود عنصر منیزیم در ترکیب این نمک نادر می‌باشد. یکی از دلایل مفید بودن این نمک برای سلامتی ما، وجود انواع مواد معدنی در ترکیب آن است که موجب سلامتی جسم ما می‌شود.

مواد معدنی نمک آبی ایران

منیزیم: دلیل اصلی رنگ آبی و چشم‌نواز این سنگ وجود این ماده معدنی است. اما این ماده کاربرد های دیگری نیز دارد که می‌توانیم به ایجاد انرژی، تشکیل پروتئین، حرکت ماهیچه‌ها و … اشاره کنیم.

پتاسیم: نمک آبی سمنان سرشار از پتاسیم است. این ماده معدنی به کاهش فشارخون و سلامت قلب و عروق کمک می‌کند. همچنین برای قدرت عضلانی و استحکام استخوان بسیار مفید است و در برخی از فرایندها و واکنش‌های مهم بدن نقش دارد. شاید شگفت‌زده شوید که یک رژیم غذایی سرشار از پتاسیم، خطر مرگ را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

سدیم: یکی از مواد معدنی موجود در ترکیب نمک آبی ایران وجود عنصر سدیم است. بدن ما برای انقباض و شل شدن عضلات به مقدار کمی سدیم نیاز دارد.همچنین باعث می‌شود نسبت آب و مواد معدنی در بدن متعادل‌تر شود.

کلسیم: یک عنصر مهم و مورد نیاز برای همه موجودات زنده کلسیم است. وجود این عنصر برای انقباض عضلات و سیستم قلبی عروقی بسیار مورد نیاز است. همچنین برای سلامت استخوان‌ها و برای رشد و نگهداری استخوان‌ها در بدن ضروری است.تقریبا ۹۹ درصد کلسیم بدن در استخوان‌ها وجود دار

محصولات لبنی از معروف‌ترین منبع کلسیم در بین مردم است. هرچند که بسیاری از مردم نمی‌دانند که نمک آبی ایران منبع خوبی از مواد معدنی همچون کلسیم است.

آهن: این ماده معدنی موجود در ترکیب نمک در بهبود عملکرد هموگلوبین و تبدیل اکسیژن لازم و ضروری است.

یون‌های منفی: وجود یون‌های منفی در این سنگ نمک عامل درمان بسیاری از مشکلات به خصوص بیماری‌های روانی همچون استرس، افسردگی، بی‌خوابی، کسل بودن، خستگی و … است.

قیمت و خرید نمک آبی سمنان

نحوه محاسبه قیمت نمک آبی به چه صورت است؟ قیمت نمک آبی بر اساس درجه خلوص نمک ارائه می شود.

کریستال سنگ نمک آبی چند مدل هستند. یک مدل نمک آبی ممتاز است. مدل دیگر بر اساس درجه ۱ تا درجه ۴ ارائه شده است. نمک آبی ممتاز مرغوب ترین نوع نمک است . هر چه سایز بزرگتر و پررنگتر باشد مرغوب تر است که به آن ممتاز یا کلکسیونی هم می گوید. هر چه نمک از درجه خلوص پایین تری برخوردار باشد، یعنی کمرنگ تر باشد به همان نسبت قیمت نمک آبی مناسب تر خواهد بود.

به سنگ نمک آبی کریستال، دلنمک هم می گویند. دلنمک فوق العاده از شهرهای سمنان و گرمسار تهیه شود. این نوع نمک را نباید از شهر جهرم تهیه نمایید چرا که نمک این شهر، بوی گوگرد می دهد و از آن گاز خارج می شود.

نمک آبی، در سطح جهان با نام persian blue salt شناخته می شود. عمده خرید نمک آبی سمنان از کشورهای اروپایی هست. چرا که آنها به خواص درمانی نمک آبی بسیار واقفند. نمک آبی رنگ سمنان، به دلیل دارا بودن مواد معدنی همچون سیلویوت، آهن، کلسیم، پتاسیم، تحت فشار و شرایط آب و هوایی خاص، به رنگ آبی در‌آمده است. لوت خود بزرگترین تامین کننده اصلی نمک آبی و صورتی در ایران است. خرید نمک آبی اصل را از شرکت لوت بخواهید.

شما عزیزان میتوانید برای خرید عمده انواع نمک های معدنی ارگانیک، نمک های تزئینی، نمک های صنعتی و بسته بندی با شماره 09120437535 تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *