خرید کریستال دل نمک از معدن

سنگ نمک جهرم

کریستال دل  نمک یکی از انواع نمک های کوهستان است که به نسبت نمک صورتی کمیاب تر است. این نمک به دلیل عاری بودن از هرگونه عنصر اضافه، خالص ترین نوع نمک است و به همین خاطر شوری آن حتی از نمک صورتی هم بیشتر می‌باشد!

مصرف کریستال دل  سنگ نمک به دلیل طبع گرم و خشک آن، به افرادی که طبع سردی دارند یا به عبارتی بلغمی مزاج هستند و یا در رژیم های لاغری هستند توصیه میشود ولی به دلیل اینکه بالا بودن میزان سدیم آن، مصرفش به اشخاصی که دارای فشار خون بالایی هستند اصلا توصیه نمی‌شود.

دل نمک

خواص دل نمک کریستالی:

( کریستال دل نمک به عنوان خوراکی، تزئینی و خیساندن برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد)

دارای طبع بسیار گرم و خشک

مناسب افرادی که رژیم منع مصرف ید دارند.

مناسب افرادی که رژیم کتوژنیک دارند.

درمان کمبود سدیم.

درمان بلغم.

درمان سردی مزاج.

درمان انواع دردها همچون: پا ، زانو ، مچ ، دست ، کمر درد که همراه با ورم و کبودی هستند…

درمان بیماری‌های ریوی ،آسم و سرفه

انرژی زا و شفا بخش نمودن گیاهان و سنگ ها

ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس ،اضطراب و عصبانیت.

تحقیقات علمی درباره ی چگونگی عملکرد سنگ نمک

طبق آخرین تحقیقات علمی، نشان داده شده بلورهای درخشنده نمک بعنوان یکی از منابع طبیعی ساخت کننده ی یون «ذرات باردار» شناخته شده‌اند. وقتی خورشید به این سنگ‌ها می‌تابد در آن انرژی خاصی ساخت می شود.

 

حتی تابش خورشید به بلورهای نمک نیمه شفاف هم باعث ساخت چنین انرژی طبیعی  می شود. اگرچه این فرآیند یونیزاسیون به چشم دیده نمی شود، ولی بدون تغییر دادن در کیفیت کریستال نمک، میلیونها بار این امر اتفاق می‌افتد.

 

برای مثال مثل فرآیندی هست که توسط برگ‌های گیاهان سبز و درختان به وجود می آید چرا که می‌دانیم در تنفس گیاهان از طریق برگ از یک طرف دی‌اکسیدکربن خطرناک جذب گیاه شده و از سوی دیگر اکسیژن حیات بخش ساخت می شود بدون این که صدمه‌ای به حیات درخت یا گیاه بخورد.

 

کریستال نمک یکی از معدود مواد معدنی هست که ساختار اتمی آن الکتریکی می باشد تا مولکولی، به خاطر همین ویژگی هست که  کریستال نمک میتواند از حالت بلوری دائماً به شکل مایع و بر تصویر تغییر حالت دهد.

 

چنین یونیزاسیون طبیعی شارژ الکتریکی به وجود می آورد که در همجواری بدن انسان منجر به آرامش، قدرتمندی سیستم دفاعی بدن، قلب، غدد فوق کلیوی و تیروئید میشود.

به خاطر همین خاصیت بلور درخشنده نمک هست که فضای منفی یا غیر متعادل اتاق با تبادل یونی به وجود آمده خنثی میگردد.

انواع سنگ نمک و فواید آن برای بدن

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *