خرید اینترنتی آجر نمک بیوتی سالت


آجر نمک چیست؟

آجر نمک از سنگ نمک معدنی ساخته می‌شود. سنگ نمک به شکل منظم به وسیه دستگاه‌های مخصوص به شکل آجر برش داده می‌شود؛ از همین روی به ان آجر نمک گفته می‌شود.

خواص آجر نمک

آجر نمک همان خواص درمانی سنگ نمک را دارد. آجر نمک مانند سنگ نمک به تولید یون منفی و ایجاد حس آرامش کمک می‌کند. نتایج تحقیقات نشان داده است که آجر نمک یکی از منابع طبیعی تولید کننده‌ یون منفی (ذرات باردار) است. یکی دیگر از خواص آجر نمک کمک به تصفیه و پاکسازی هوای محیط است. این خاصیت به بهبود مشکلات تنفسی و ریه کمک بسیاری می‌کند. از طرف دیگر در کاهش آلرژی، بهبود علائم آسم و برونشیت نقش مهمی دارد.

کاربرد آجر نمک

از آنجا که امکان استفاده از سنگ نمک با شکل نامنظم و طبیعی آن در تمام مکان‌ها وجود ندارد، استفاده از آجر نمک با ابعاد منظم ضرورت پیدا می‌کند. آجر نمکی کاربردهای بسیار زیادی دارد که عبارتند از: کاربردهای درمانی، تولید اقلام تزئینی و دکوراتیو، ساخت ابزارهای آشپزی و تزئینات دکوراسیون داخلی، ساخت اتاق نمک، ساخت هتل نمک، ساخت کلینیک نمک درمانی، در ساخت اسپا نمک و …

اما مهم‌ترین و بیشترین کاربرد اتاق نمک در ساخت دیوار نمک و اتاق نمک است. دیوار نمک با انتشار یون منفی در فضا، باعث پاکسازی محیط از آلودگی، کمک به بهداشت روان و بهبود بسیاری از بیماری‌ها به خصوص بیماری‌های تنفسی می‌شود. اتاق‌های نمک در سراسر دنیا در حال گسترش هستند و تقاضا برای آن‌ها روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

مزایای استفاده از آجرهای نمک

همه سنگ‌ نمک‌ها قابلیت تبدیل شدن به آجر نمک را ندارند. آجر نمک استاندارد از سنگ نمکی ساخته می‌شود که دارای چگالی بالا باشد و بتوان آن را برش زد. اگر سنگ نمک چگالی مناسب را نداشته باشد، هنگام برش زدن، پودر می‌شود یا ممکن است بعد از پایان برش، داخل آن ترک ایجاد شود. آجر نمک استاندارد کاملا گونیا و یکدست و دارای ابعاد استاندارد است.

ضخامت آجر نمک استاندارد

ضخامت آجر نمک به کاربرد آن بستگی دارد. در صورتی که آجر نمک در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار بگیرد و نیاز باشد که نور از آن عبور کند، ضخامت آن کم در نظر گرفته می‌شود. ابعاد استاندارد آجر نمک ۵*۲۰*۱۰ است. اما  برای عبور نور بهتر می‌توان آجر نمک را در ابعاد ۳*۲۰*۱۰ تولید کرد. البته آجرنمک در سایزهای ۱۰*۱۰، ۲۰*۲۰ و ۳۰*۲۰ نیز قابل تولید است.

رنگ آجر نمک

آجر نمکی در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و به همین دلیل یک اکسسوری جذاب در دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود. طیف رایج رنگ آجر نمک رنگ سفید، نارنجی رگه دار، سفید رگه دار، قرمز و قهوه‌ای است.

قیمت آجر نمک بیوتی سالت

قیمت آجر نمک به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موثر در قیمت آجر نمک، کیفیت آجر نمک است. هر چقدر چگالی سنگ نمکی که آجر نمک از آن ساخته می‌شود بیشتر باشد، آجر نمک به دست آمده مرغوب‌تر خواهد بود. آجر نمک مرغوب باید گونیا و دارای شش وجه صاف باشد. رنگ و نوع برش نیز از موارد تعیین کننده قیمت آجر نمک است. شما می‌توانید برای خرید آجرنمک به صورت عمده و با قیمت مناسب با کارشناس فروش بیوتی سالت تماس بگیرید و مشاوره رایگان خرید آجر نمک دریافت کنید.

تولید و مرکز تولید آجر نمک بیوتی سالت

مهمترین و بزرگترین مرکز تولید آجر نمک کشور ایران است. از آجر و نمک برای ساخت دیوارها و کف اتاق های نمک استفاده می‌شود. در ایران برای ساخت و تولید آجر نمک از مهم‌ترین و با کیفیت‌ترین معادن سنگ نمک استفاده می‌کنند. پس از استخراج سنگ نمک آن را به کارگاهی مخصوص می‌برند و از طریق دستگاه‌ها و ابزارآلات مخصوص با مهارت و تخصص بالا سنگ نمک را برش می‌دهند. پس از برش، پولیش و ساب آجر نمک آماده می‌شود.

در پایان آجر نمک را در بسته‌بندی مناسب برای نحویل به مشتری آماده می‌کنند. آجرهای تولیدی از سنگ نمک در ایران علاوه بر اینکه در کشور ما مشتریان و طرفداران زیادی دارد، سایر کشورها هم خواهان این محصول هستند و در تعداد زیاد آن را سفارش می دهند.

استفاده های مختلف از آجر نمک

آجر نمک در کشورهای مختلف به وسیله شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی ساخته می‌شود و قیمت آجر نمک با توجه به متریال به کار برده شده در ساخت آن و کیفیت آن تعیین می‌شود. از آجر نمک علاوه بر این که در ساخت اتاق نمک استفاده می‌کنند، کاربردهای زیادی دارد. در ادامه به کاربردهای مختلف آجر نمک اشاره خواهیم کرد.

  1. از آجر نمک در ساخت دیوارهای نمک استفاده می‌شود.
  2. در دکوری‌ها و گالری‌های هنری از آجر نمک استفاده می‌کنند.
  3. از آجر نمک برای پخت و پز استفاده می‌کنند. بلوک‌ها و آجرهای نمک را به عنوان تخته گریل برای پخت غذاهای کبابی به کار می‌برند و دیگر نیازی نیست بر روی این غذاها نمک پاشید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *