خرید آنلاین نمک اپسوم دارویی


اطلاعاتی راجع به نمک اپسوم در اختیار دارید؟ آیا می دانستید که ساده ترین راه برای خرید نمک اپسوم، مراجعه به مراکز فروش اینترنتی است؟
نوعی از نمک غیر خوراکی که مصرف زیادی در صنعت آرایشی و بهداشتی دارد، نمک اپسوم است. نمک اپسوم در ایران، به عنوان نمک حمام هم شناخته می شود و استفاده از آن، فواید و خواص زیرا را شامل می شود:

  • لایه برداری پوست
  • پرپشت کردن مو
  • کاهش نفخ شکم
  • تسکین دهنده درد عضلات
  • بهبود بخش سلامت استخوان

با وجود فروشگاه های بزرگ در تمامی شهر ها، این روز ها افراد باز هم برای خرید نمک اپسوم یا محصولاتی مشابه، از مراکز فروش اینترنتی کمک می گیرند.

 

تاثیر فوق العاده نمک اپسوم روی موها و پوست صورت

نمک اپسوم یا سولفات منیزیم یک ترکیب معدنی خالص است . نمک های اپسوم طیف گسترده ایی را از کاربردهای مختلف دارد که مزایای بهداشتی زیادی دارد .از این نوع نمک اغلب در داروهای ضدالتهابی در درمان عضلات و برخی بیماری های خاص استفاده می شود .نمک اپسوم
نمک اپسوم

خواص درمانی و زیبایی نسخه های نمک اپسوم

 تحقیقات نشان داده اند که منیزیم و سولفات به راحتی از طریق پوست جذب می شوند به همین دلیل توصیه می شود قبل از استفاده از آنها ، با پزشک خود مشورت کنید مخصوصا اگر باردار هستید یا شرایط پزشکی حادی دارید .
خواص نمک اپسوم

مهمترین و کاربردی ترین خواص نمک اپسوم برای بدن

استفاده از نمک اپسوم برای رفع نیش حشرات :

از آنجایی که نمک های اپسوم ضد التهابی قوی دارد ، می تواند سوزش و عفونت ناشی از نیش حشرات را درمان کند .
شما نیاز خواهید داشت به :
۲ قاشق غذا خوری نمک اپسوم
۱فنجان آب
پارچه ی تمیز
کاسه متوسط
دستورالعمل :
ابتدا نمک اپسوم و آب را داخل کاسه بریزید و به خوبی هم بزنید سپس پارچه را با آن مرطوب نمایید و بطور مستقیم بر روی قسمتی که حشرات نیش زده اند قرار دهید و مطمئن باشید که فورا حالتان بهتر خواهد شد .

حمام شادابی با نمک اپسوم:

همانطور که در اول این مطلب بیان کردیم ، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید و اگر مشکلی نبود این روش را انجام دهید . شما می توانید با منیزیم و سولفات یک حمام سالم داشته باشید و بدین طریق فواید شگفت انگیزی خواهید دید که می توانند شما را شگفت زده نمایند و با این حمام شما احساس شادابی خواهید کرد .
برای این کار شما به موارد زیر نیاز دارید :
۲فنجان نمک اپسوم
وان آب گرم
فضای آرامش بخش
دستورالعمل :
ابتدا دو فنجان نمک اپسوم را به وان آب گرم اضافه کنید و سپس وارد آن شوید و پس از ۱۲ دقیقه از وان خارج شوید.برای نتیجه بهتر این کار را ۳ بار در هفته انجام دهید .

راه و روش داشتن خواب بهتر با استفاده از نمک اپسوم:

استفاده از نمک اپسوم به تغذیه پوست و آرامش بخشید به عضلات بسیار مناسب است و به همین دلیل باعث می شود که خواب خوبی داشته باشید .کاری که باید انجام دهید مطابق زیر است :
تنها برای این امر شما باید مراحل بالا را طی کنید که باید حمام نمک اپسوم داشته باشید و سپس به تخت خوابتان بروید و خواب راحت و آرامی داشته باشید .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *