بازار سنگ نمک تزئینی در اصفهان


بازار مجازی خرید و فروش انواع نمک خوراکی و سنگ نمک تزئینی و صنعتی، امکان تهیه این محصول را در شهر های بزرگ مثل تهران و اصفهان مقدور ساخته است.
سنگ نمک از جمله مواد معدنی است که کاربرد های بسیاری داشته و دارد. برخی فکر می کنند که سنگ نمک پس از استخراج از معادن، به کارخانه های تولید نمک خوراکی انتقال داده می شود و تماماً به نمک طعام تبدیل می گردد. باید گفت که چنین نیست و سنگ نمک از نظر کاربرد، به سه دسته سنگ نمک خوراکی، سنگ نمک صنعتی و سنگ نمک تزئینی تقسیم بندی می گردد.
واضح و مبرهن است که سنگ نمک خوراکی بایستی دارای چه ویژگی هایی باشد. اما به هر حال گفتن اینکه سنگ نمک خوراکی، بایستی درصد خلوص بالایی به اندازه 99-98 درصد را داشته باشد، خالی از لطف نیست.
اما سنگ نمک تزئینی و سنگ نمک صنعتی، جزو دو نوع سنگ نمکی هستند که بالا بودن درصد خلوص آن ها چندان از اهمیت زیادی برخوردار نیست و اصولاً سنگ نمک هایی که درصد خلوص آن ها کم می باشد را در صنعت به کار گرفته و یا از آن برای ساخت وسائل تزئینی استفاده می کنند.

فواید استفاده از سنگ نمک تزئینی

مسلماً تا به حال، جاشمعی، چراغ خواب و آباژور های ساخته شده از سنگ نمک را از نزدیک مشاهده کرده و یا عکس آن را در سایت های مختلف دیده اید. شاید این سوال در ذهنتان به وجود بیاید که جدای از زیبایی سنگ نمک، استفاده از سنگ نمک تزئینی، چه ویژگی ها و خواصی خواهد داشت؟
در پاسخ به این سوال، ابتدا باید گفت که خواص و فواید سنگ نمک از هیچ کس پوشیده نیست و این موضوع از زمان های گذشته تا به امروز، وجود داشته و دارد.
ساختار سنگ نمک به گونه ای است که ارتعاشاتی از خود متساعد می کند. این ارتعاشات که شامل یون های منفی می باشد، می تواند یون های مثبت و غیر مفید در فضا را از بین برده و اثر ان ها را خنثی نماید. البته ناگفته نماند که برخی از عناصر و مواد آلی و معدنی که در سنگ نمک وجود دارد، با قرار گرفتن در محیط، به راحتی می تواند از طریق پوست جذب شود.
پس در حالت کلی می توان فواید سنگ نمک تزئینی را به صورت زیر تعریف نمود:

  • از بین بردن یون های مثبت که سبب کسالت، افسردگی و … می شوند.
  • تامین نیاز های داخلی بدن که به کمک پوست صورت می گیرد.
  • ایجاد آرامش روحی و روانی به کمک ارتعاشاتی که از سنگ نمک آزاد می شود.

نکته جالب تر این است که افراد با قرار دادن شی تهیه شده از سنگ نمک تزئینی در محل زندگی و یا کار خود، می توانند از مصرف روزانه نمک خوراکی خود کاسته و بخشی از نمک مورد نیاز بدن را از طریق سنگ نمک و نفوذ پوستی دریافت کنند.

سنگ نمک تزئینی
بازار سنگ نمک

بازار خرید فروش سنگ نمک تزئینی

عطاری ها و مغازه هایی که گیاهان دارویی و موادی از این قبیل را عرضه می کنند، مکان مناسبی هستند تا افراد بتوانند سنگ نمک تزئینی را از آن ها خریداری کنند. البته سنگ نمک قابل خریداری از این مراکز و فروشگاه ها، شکل خاصی نداشته و در شکل اصلی سنگ نمک استخراجی از معادن در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.
اگر به دنبال این هستید تا سنگ نمک تزئینی تراش خورده، جاشمعی سنگ نمک و یا چراغ خواب سنگ نمک را خریداری کرده و نه تنها به محیط منزل و یا محل کار خود زیبایی خاصی ببخشید، بلکه بتوانید ازخواص درمانی سنگ نمک تزئینی بهره مند شوید، بازار فروش شهر های بزرگی چون اصفهان، تهران، مشهد و … می تواند گزینه های مناسبی به شمار رود.
همچنین بازار خرید و فروش سنگ نمک که در فضای مجازی مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان می باشند، یکی دیگر از راه های سریع و کم هزینه ای بوده که این روز ها در اختیار خریداران قرار گرفته است.
سنگ نمک های تزئینی ارائه شده در بازار مجازی، به شکل های مختلفی تراش خورده و صیقل داده شده اند. برخی از این فروشگاه ها بر اساس سلیقه شخصی خریدار، سفارش ساخت چراغ خواب، آباژور و یا جسم تزئینی با سنگ نمک را می پذیرند و شی دکوری منحصر به شخص خریدار را برایش می سازند.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:مدیر فروش: مهندس بهزاد بیوتی
راه های ارتباطی:شماره موبایل: 09120437535شماره موبایل: 09364130149آدرس کانال: businesssalt@

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *