معدن تولید و پخش سنگ نمک کریستالی


یکی از بهترین سنگ نمک های موجود در معادن با نام هالیت کریستالی معروف است که توسط شرکتهای واسطه به فروش می رسد.

نمک هالیت بسیار خالص بوده و طبق نظر زمین شناسان در مدت زمان طولانی تری تشکیل شده است. سنگ نمک هالیت را بدین جهت در مصارف خوراکی بکار می برند.

حال اگر روش تولید نمک طعام، تبلور مجدد باشد دانه های نمک، کریستالی و بسیار خالص خواهند شد.

آیا تا به حال به دانه های نمک طعام دقت کرده اید؟ قطعا اگر از بسته بندی سلفون یا نایلون استفاده کرده باشید، مقداری از نمک با دانه های ریز و بلوری روی سطح کابینت یا محل پر کردن نمکدان ریخته است.

در صورتی که روش تصفیه آن تبلور مجدد باشد، دانه های نمک؛ ریز، کریستالی، شفاف، کاملا مکعبی شکل و یکدست هستند.

این امر به دلیل وجود مرحله کریستالیزاسیون در کارخانه تولیدی به روش تبلور مجدد اتفاق می افتد و موجب می شود نمک خالص و یددار با کیفیت عالی و منحصر به فرد عرضه گردد.

 

انواع سنگ نمک هالیت استخراج شده از معادن ایران با رگه های آبی و یا بدون رگه و کاملا درخشان برای رفع نیازهای داخلی و همچنین صادرات به کشور های اروپایی استخراج و عرضه می شود.

مشتریان خاص برای برخی سنگ نمک های ویژه وجود دارند. با توجه به این که رنگ سنگ نمک نشان دهنده ماده ناخالص داخل آن است، ممکن است مورد مصرف سنگ نمک های ویژه نیز همین مورد باشد و یا این که به سبب زیبایی و تاثیر گذاری آن بر محیط به واسطه رنگ و ظاهر انتخاب شوند.

این سنگ با عنوان کریستال یا هالیت یا بلور در بازار وجود داشته و منابع معدنی کمی از آن در دنیا وجود دارد. بسیار شکننده است و مانند یک قطعه الماس به نظر می رسد.

توانمندی و امکان همکاری ما با چندین معدن حاوی سنگ نمک هالیت، آبی رنگ و غیره موجب شده، توانایی صادرات به کشور های مختلف خصوصا آلمان که تجار آن با محصولات نمکی ایران آشنایی دارند را بیابیم.

شما می توانید برای خرید سنگ نمک هالیت کریستال از معادن گرمسار، پس از ارائه نمونه و استعلام قیمت از شرکت ما، تصمیم گیری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *