فروش نمک صورتی هیمالیا اصل

نمک صورتی

خواص و فواید جالب توجه نمک صورتی هیمالیا

نمک صورتی هیمالیا یکی از خالص ترین و بهترین نمک ها است و استفاده از نمک صورتی هیمالیا فواید و خواص بی نظیری را برای سلامت بدن و درمان برخی بیماری ها دارد. هیمالیا، بلندترین کوهستان دنیا که به طول 2400 کیلومتر در عرض آسیا گسترش یافته است. و صفحات قاره ای هندوستان را با آسیای مرکزی به هم متصل کرده است. جایی که این قله های سرکش سر به فلک کشیده اند، 250 میلیون سال قبل یک دریا بوده است. که در بدنه ی باستانی آبی آن، یک اکوسیستم کامل و دست نخورده وجود داشته است. از آنجا که صفحات زمین حرکت در طول ادوار مختلف هیمالیا را به سمت بالاتر سوق داد. دریا تبخیر شد و تمامی مواد معدنی حیاتی آن زیر نور آفتاب به صورت کریستالی درآمد. و شد آنچه که ما امروزه آن را با عنوان نمک صورتی هیمالیا می شناسیم.

سنگ نمک صورتی

خواص نمک صورتی برای سلامتی :

برای مشکلات معده
 گوارش
درمان تیروئید کم کار
سردرد
حساسیت فصلی آلرژی
آسم
کمخونی
ورم دست و پا و صورت
فشار خون پایین

بررسی دقیق تر خواص و فواید نمک صورتی هیمالیا

خیس کردن معدنی

حمام های معدنی و نمک روش عالی جهت راحت شدن در پایان یک روز هستند. در حالیکه به صورت واضحی این راحتی ها به پوست و بدن با مواد معدنی و رطوبت ها القا می شوند. طی روند جذب پوستی، پوست مداد معدنی را از آب دریافت می کند. گرچه اغلب این روش از مصرف خوراکی مواد معدنی بهتر است. از آنجا که این نمک حاوی مواد معدنی مختلفی است، بدن ما نیز نیاز دارد تا سالم بماند. و زمانی که به بهترین چیزها جهت گذاشتن در آب حمام می رسیم، نمک هیمالیایی در صدر لیست است.

نمک صورتی هیمالیا برای تسکین دردها:

یک حمام آب گرم به همراه نمک هیمالیایی جهت شل سازی عضلات گرفته شده بسیار خوب است. منیزیم و تعداد کمی از مواد معدنی موجود در این نمک،از طریق پوست جذب می شود. تا به التیام ماهیچه های آسیب دیده و دیگر بافت های نرم کمک کند. مواد معدنی در نمک هیمالیا همچنین در تقویت استخوانها، پوست و بافت های پیوندی به کار می آید. که این اندام ها ممکن است در ایجاد درد در بدن نقش داشته باشند.

نمک صورتی هیمالیا برای تصفیه هوا:

نه تنها این نمک بدن را سم زدایی می کند بلکه می تواند برای پاکسازی هوایی که تنفس می کنید نیز استفاده کنید. شما ممکن است یک کریستال چاک دار بزرگ صورتی که الان بر روی میز می بینید را قبلا ندیده باشید. این چراغ روشن و دکوری در واقع از این نمک ساخته شده است که به مانند یک تصفیه کننده طبیعی هوا عمل می کند. که طی این عمل رطوبت محصور شده در محیط را به داخل خود نمک می کشد. گرمای حاصل از این لامپ، به سرعت آب موجود در هوا را تبخیر می کند و از طرفی سمومی که قبلا در این چرخه در رطوبت حمل می شدند، در یون های نمک محبوس می شوند.

مزایای پخت غذا بر روی بلور سنگ صورتی:

این قطعات بلورین صورتی رنگ، ویژگی فراوانی دارند که می توان از آن ها برای پخت غذا یا به عنوان بشقاب یا دیس سرو غذا استفاده کرد.

نمک صورتی هیمالیا برای تسکین گلو درد:

حق با مادر است وقتی به شما می گوید که آب نمک غرغره کنید تا گلو دردتان خوب شود. آب نمک نه تنها درمان فوری برای همه چیز است، بلکه می تواند باکتری ها را کشته، خلط ها را نرم و درد را تسکین دهد.فقط نصف قاشق چایخوری نمک هیمالیا را با یک فنجان آب گرم مخلوط نموده و سپس غرغره کنید.

 

شما عزیزان میتوانید برای دیدن سایر محصولات مجموعه کارخانجات نمک سمنان از جمله نمک های تزئینی به مطلب قیمت خرید انواع آباژور سنگ نمک تزئینی مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *