فروش سنگ نمک برای مصارف خوراک دام


فروش سنگ نمک برای مصارف خوراک دام و دیگر مصارف

 

با کیفیت ترین سنگ نمک طبیعی بدون ناخالصی و خاک و کلوخه تمیز یکدست با بالاترین درصد خلوص
ارسال به تمام نقاط در کمترین زمان
سنگ نمک ، نمک پودری ، نمک شکری ، نمک شیلاتی و …
فواید و خواص سنگ نمک برای دام
سنگ نمک علاوه بر خواص درمانی که برای بدن انسان دارد خواص درمانی و دارویی زیادی نیز برای دام ها و طیور دارد . خواص درمانی و دارویی سنگ نمک از گذشته های دور برای وجود داشته است و بعضی از این خواص انکار ناپذیر و دلیل آن هم اصلاح بسیار مفید تشکیل دهنده سنگ نمک است . سنگ طبیعی نمک برای تغذیه دام ها و طیور مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از خوردنی های ضد عفونی کننده است و بسیاری از بیماری های گوارشی که بین انسان و دام رایج است و بدیل میکروب هایی می باشد که در دهانه معده تجمع کرده و ایجاد ناراحتی برای انسان ها دام و طیور مینماید را درمان میکند . این میکروب ها توسط آب و غذا وارد معده میشوند که بهتر است برای تغذیه و درمان دام از سنگ نمک مرغوب استفاده شود و نمک به همراه غذا و آب به مصرف دام برسد تا میکروب ها و آنزیم هایی که در دهانه معده جمع شده اند را از بین برده و دام هایی را که دچار بیماری گوارش شده اند را درمان کند و علاوه بر این نمک دارای خواص دیگری هم هست که میتوان به این موارد اشاره کرد : نمک در دام ها باعث تقویت سیستم عصبی و هرمون ها میشود – نمک در جذب بهتر و بیشتر اسیدهای آمینه مصرفی به دام ها کمک میکند – تقویت عظلات دام و عظلات داخلی مانند ماهیچه های قلب – تنظیم کننده مقدار مایعات موجود در بدن دام
سنگ نمک طبیعی دارای املاح مفیدی مانند : کلسیم – پتاسیم – منیزیم – مس است که با تصفیه نمک و تبدیل شدن آن به نمک خوراکی این عناصر دیگر در نمک وجود ندارد و بهتر است از سنگ نمک طبیعی برای دام استفاده شود .
روش استفاده از سنگ نمک برای دام به این صورت است که سنگ ها در کنارهای آخور قرار داده شده و دام با لیس زدن به سنگ ها نمک مورد نیاز خود را استفاده میکند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *