فروشگاه بزرگ تولید و پخش نمک اپسوم


نمک اپسوم چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

 

نمک اپسوم نام دیگر سولفات منیزیم است که در عین برخوردار بودن از حالت خوراکی، کاربردهای گسترده‌ای دارد و در حوزه‌های مختلفی نظیر کشاورزی، پزشکی و سایر حوزه‌های مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمک اپسوم در علم شیمی معمولا با فرمول MgSO4 شناخته می‌شود و در شرایط عادی از حالت جامد و بلوری شکل و رنگ سفید برخوردار است.

خواص نمک اپسوم آنقدر زیاد و متعدد می باشد که اغلب شرکت ها و کارخانه های تولید کنندهلوازم آرایشی و بهداشتی، در تهیه و آماده سازی برخی از محصولات جوانسازی خود، نمک اپسوم را به کار می گیرند درست است که نمک اپسوم مناسب برای خوردن نمی باشد اما نمونه هایی از آن در بازار هم وجود دارد که امکان میل نمودن آن را توسط مصرف کنندگان فراهم می نماید.

 

نمک اپسوم برای ورزشکاران

ورزشکاران معمولا از نمک اپسوم برای درمان گرفتگی عضلات استفاده می کنند، در حالی که باغبان از آن برای رشد بیشتر گیاهان خود بهره می برند. نمک اپسوم دارای تاریخچه ای طولانی در کاربرد و منافع اش در سلامتی، زیبایی، تمیز کردن خانه و باغبانی است. این ماده اوایل از آب معدنی تهیه شد در حالی که امروز عمدتا از عملیات استخراج معادن به دست می آید.

نمک اپسوم یک درمان طبیعی و ضد التهابی است که می تواند برای درمان عوارض و درد عضلات، خشکی پوست و حتی مبارزه با مشکلات مختلف داخلی مورد استفاده قرار گیرد میتوانید این ماده را به وان پر از آب گرم اضافه کنید تا بتوانید بدن خود را با آن سم زدایی کنید.

عوارض کمبود منیزیم

سطح نرمالی از منیزیم در بدن برای سلامتی خوب است و کمبود منیزیم در بدن که به عنوان هایپومنیزمی شناخته می شود با اعتیاد به الکل و اسهال شدید، سوء تغذیه یا سطح بالای کلسیم در بدن ایجاد می شود با استفاده از پاشویه این نمک و قراردادن پای خود در آن و یا کل بدن می توانید سطح داخلی منیزیم بدنتان را به طور طبیعی بدون استفاده از مکمل های منیزیم افزایش دهید. منیزیم بیش از ۳۰۰ آنزیم را در بدن تنظیم می کند و نقش مهمی در سازماندهی بسیاری از عملکردهای بدن مانند کنترل عضلات ، تولید انرژی، ضربه های الکتریکی و حذف سموم مضر دارد. کمبود منیزیم به افزایش بیماری های زیر منتهی می شود :

۱– گرفتگی عضلات

۲-مشکلات قلبی-عروقی

۳-دیابت

۴-فشار خون

۵-مشکلات عصبی

۶-میگرن

۷-پوکی استخوان

۸-آنفارکتوس قلبی

و…

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *