خرید نمک دریایی شفا


نمک دریاچه ارومیه شفاء

نمک درمانی شفا

روش نمک درمانی نوعی نظام دارویی است که پزشک و شیمیدانی آلمانی به نام دکتر ویلهلم هانریش شوسلر در صده نوزدهم پرورش داد. این نظام باور دارد که هر نوع بیماری بستگی به آشفتگی های تعادل یک یا چند نمک غیر آلی بدن دارد .

روش نمک درمانی را درمان بیوکیمیکز یا درمان بیوشیمیکز نیز می نامند. یکی از روشهای جدید ماساژ درمانی در دنیا این روزها سنگ نمک ماساژ که به صورت طبیعی و بدون افزودنی می باشد، به واسطه رواج نمک درمانی در دنیا و ویژگی متعدد آن، بسیار پررونق شده است. البته نوع سنگ نمک و استفاده از نمک مورد نیاز بسیار مهم است که این صنعت را تشویق به حرفه ای بودن و کمک از افراد متخصص دعوت میکند نیاز به استراحت و خواب راحت، همواره جزو دغدغه های اصلی شاغلین این عصر است. شاید ساعت ها کار بی وقفه پشت میزهای اداری این چنین ما را خسته می کند.

قطعا باید دارو در آخرین مرحله برای برطرف کردن این مشکل باشد و به جای آن، ماساژ با سنگ نمک انرژی تحلیل رفته را بازیابی کرده و خوابی راحت را به ارمغان می آورد. سنگ های متعددی برای ماساژ به کار می روند و این امر در بسیاری از کشورهای دنیا انجام می شود؛ اما سنگ نمک دارای خصوصیاتی است که کاملا منحصر به فرد بوده و موجب افزایش کارایی ماساژ درمانی با سنگ نمک می شود.

نمک های درمانی از جمله نمک های تولیدی، گروه تولیدی شفاء می باشد. تمامی محصولات تولیدی این شرکت از جمله نمک درمانی توسط مدرنترین تجهیزات و روش های روز جهان تولید شده و بصورت عمده و خرده در سراسر ایران و کشور های اروپایی به فروش می رسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *