خرید اینترنتی نمک حمام اصل

نمک حمام

نمک حمام


نمک حمام چیست؟

نمک حمام

وقتی نمک حمام در آب حل می شود یون های منیزیم و سولفات آزاد می کند. نقش مهمی را در بسیاری از عملکردهای بدن انسان نظیر تولید انرژی، حذف سموم بدن و… ایفا می کند. همین دلیل باعث می شود تا کمبود منیزیم در بدن منیزیم  منجر به افزایش بیماری های قلبی ، پوکی استخوان ، ورم و درد مفاصل و بیماری های مربوط به استرس و خستگی مزمن می شود

بسیاری از مردم از جمله متخصصان مراقبت های بهداشتی نیزبرای موارد درمانی استفاده می کنند.معمولاً نمک های حمام دارای رنگ ،اسانس های متفاوت  میباشند و دارای تنوع زیادی است. در طول استفاده کف کرده و حالت جوشان به خود می‌گیرد.

 

مزایای  استفاده از نمک حمام

بهبود خواب و کاهش استرس

سطح کافی منیزیم برای خواب و مدیریت استرس ضروری است ، سطوح پایین منیزیم ممکن است بر کیفیت خواب و استرس تأثیر منفی بگذارد . منیزیم به مغز شما در تولید انتقال دهنده های عصبی کمک می کند که باعث ایجاد خواب و کاهش استرس می شود .منیزیم همچنین ممکن است به بدن شما در تولید ملاتونین ، هورمونی که باعث خواب می شود ، کمک کند. به همین دلیل نمک حمام که سر شار از منیزیم است می تواند یک روش درمانی برای بهبود خواب و کاهش استرس عمل کند.

نمک حمام

کاهش درد و تورم

استفاده از نمک‌های حمام به کسانی که دارای پشت‌دردهای عضلانی، ورم مفاصل، کشیدگی عضلات هستند و به کسانی که طی ورزش آسیب دیده‌اند، پیشنهاد می‌شود. نمک‌ها در تسکین درد، سفتی و گرفتگی عضلات پا و ساق‌ها فوق‌العاده‌اند. که این اثرات باز هم به منیزیم موجود در این نمک برمی گردد.

زیبایی

نمک حمام

نمک های حمام به عنوان یک محصول زیبایی برای پوست و مو استفاده می شود. برای استفاده از آن به عنوان لایه بردار ، فقط  کافی است مقداری از آن را در دست خود قرار دهید ، آن را مرطوب کرده و روی پوست خود ماساژ دهید. این یک افزودنی مفید برای شستشوی صورت است ، زیرا به پاکسازی منافذ کمک می کند.

کمک به بهبود وضعیت هضم و گوارش

امروزه  دلایل مختلف که عمدتا ناشی رژیم غذایی نادرست است،  منجربه مشکلات مختلف گوارشی از قبیل نفخ، گرفتگی روده، و یبوست می شود
یکی از روش هایی که توصیه می شود نمک  های حمام است، چرا که منیزیم موجود در آن خاصیت ملین دارد و این ویژگی می تواند حرکات روده را تنظیم کند و به بهبود و درمان مشکلات گوارشی نظیر یبوست کمک کند.. استفاده از این ماده با خواص  شگفت انگیز در رژیم غذایی باعث می شود تا آنزیم های معده تقویت شوند و روده ها نیز به طور کامل پاکسازی گردند.

نمک حمام

تنظیم کننده هورمون‌ها

غیر از فوایدی که گفته شد، منیزیم فواید دیگری هم دارد. منیزیم می‌تواند به شما کمک کند که خواب راحت و ضربان قلب منظم‌تری داشته باشید و همچنین میزان قند خون و هورمون‌های شما را کنترل می‌کند. این به این معنی نیست که شما باید فقط به دلیل خواص منیزیم به سراغ این نمک بروید؛ گوگرد موجود در این نمک هم خواص خود را دارد‌ و می‌تواند به تولید گلوتاتیون (Glutathione) کمک کند. گلوتاتیون آنتی‌اکسیدان اصلی بدن است که نقش بزرگی در فعالیت‌های شیمیایی حیاتی بدن بازی می‌کند.

چگونگی استفاده از نمک حمام

دمای  آب را گرم انتخاب کنید خیلی داغ که باعث قرمزی پوست شود
دو پیمانه از نمک موردنظر را در آب حل کنید. ۱۲ دقیقه با آرامش درون آن قرار بگیرید به نحوی که متوجه شدن عضلات و مفاصل شوید.
سه بار در هفته به روش گفته شده حمام کنید.
افراد باردار بهتر است قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنند.

نمک حمام مناسب برای انواع پوست ها

نمک حمام

تنوع زیادی دراین نمک ها وجود دارد انتخاب شما باید بر اساس سازگاری پوستتان باشد. پوست های خسته و کدر نمک حمام رزماری یا نعنایی دارای منتول است که به افزایش گردش خون در سطح پوست کمک می کند، در نتیجه احساس خنکی ایجاد کرده و ظاهر پوست را بهتر میکند.

پوست های چرب از نمک با عصاره اسطوخودوس که موجب واکنشات حساسیت‌زا می‌شود باید خودداری کنند.پوست های خشک  می‌توانند رطوبت مورد نیاز پوست خود را با نوع های بادامی و یا پرتقالی تامین کنند. و به پوست های پف آلود توصیه می شود از نمک های نوع  معدنی ایا جلبک دریایی برای سم زدایی بدن خود استفاده کنند.

هنگام خرید نمک های حمام به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • هنگام خرید به دنبال نمک حمام طبیعی باشید. که ارگانیک بوده و از نمک دریایی واقعی ساخته شده اند.
  • موقع خرید به سایز دانه ها نیز توجه کنید. نمک های دانه ریز به راحتی در آب حل می شوند.وبه عنوان لایه بردار پوست موثر عمل می کنند.
  • نمک های حمام کریستالی را انتخاب کنید. نمک های سنگی موجب از بین رفتن رطوبت پوست می شود.
  • نمک های حمام در انواع رایحه ها و رنگ ها وجود دارد. که هر کدام معنای خاصی دارند. دانستن این موضوع به شما در انتخاب بهتر کمک می کند. نمک های حمام  در رنگ سرد خاصیت تسکین دهنده دارند. و در رنگ های گرم هم اثرات انرژی بخش دارند.

 

خرید اینترنتی

برای خرید نمک حمام به صورت اینترنتی می توانید از راه های ارتباطی گفته شده در انتهای مطلب انواع نمک های حمام متناسب با پوست خود را با دریافت مشاوره سفارش دهید.

 

همچنین شما میتوانید برای اطلاع از دیگر محصولات مانند آباژور سنگ نمک میتوانید به مطلب خرید آباژور سنگ نمک درمانی در این سایت مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *